2018. október 31., szerda

Termelői, mézontófű méz, mézes termék, egészség, egészséges táplálkozás! 500g - Jelenlegi ára: 1 250 Ft

Mézontófű méz, termelői. 500g-os OMME termelői üvegben, mely garancia a kiváló minőségű termelői mézre.
A mézontófű -azaz facélia- arról kapta nevét, hogy az akác után a legjobban mézelő növény. A mézontófű (facélia) méz kellemes, enyhén citromos illatú, selymes zamatú.   Színe a világos víztisztától a barnásig terjed, kellemes, enyhén citromos illatú. Magas gyümölcscukor tartalma miatt lassan kristályosodik.  Micimackó és a gyerekek kedvenc méze.  A mézontófű méz jó fertőtlenítő, bőrápoló hatású, kiválóan gyógyítja az égett bőrt. Jelentősen befolyásolja a vér koleszterin szintjét.  Könnyen emészthető, ezért a gyengébb gyomrúaknak is ajánlott.
Rólam:
Vidók László vagyok, Bács-Kiskun megyében, egy kis faluban Szakmáron élek, 2007 óta méhészkedek. Az eredeti szakmám alsó tagozatos tanító, az utolsó két évet a főiskolán levelezőn végeztem, ekkor kerültem kapcsolatba a méhészkedéssel.   Mindkét nagypapám méhészkedett, hozzám sem állt távol ez a szép ősi szakma, érdekelt és szerettem volna tovább vinni a családban. A tanulás és az iskolába való bejárás miatt nem találtam teljes munkaidős állást, így öcsémmel, vásároltunk 2db 1/2 NB rakodó kaptárt méhekkel. Mindkettőnknek nagyon tetszett a dolog, lekötött minket a méhek érdekes és különös élete, társadalmi szerveződése, munkamegosztása. Egyre többet olvastunk utána a témának, ismerős méhészekkel beszéltünk, és észre sem vettük, hogy egyre jobban belemélyedtünk, olyannyira, hogy a hobby munka lett, majd az később hivatássá vált. Az ősz végére már öt méhcsaláddal teleltünk be, majd ezt az elkövetkezendő öt évben nagyon sok munkával és kitartással 220 családra szaporítottuk fel. 2010-ben már úgy éreztem, hogy ezt szeretném csinálni minden időmben, főállású őstermelő lettem, letettem a Méhész szakvizsgát, és jelenleg  250 méhcsaláddal méhészkedem  ugyancsak ½ NB rakodó rendszerben. Magam gyártom a kaptárakat és kiegészítőket is. Ez a kaptártípus az, amely felépítése és mérete miatt a legalkalmasabb különleges, kevés és jó minőségü méz termelésére. Termelési időszakban semmilyen vegyszert és antibiotikumot nem használok, így a méz  teljesen tiszta eredeti formájában kerül Önhöz. Célom nem tömegtermelés, hanem a kiváló és bio minőségű méz előállítása.
10kg vagy 20000Ft feletti rendelés esetén INGYENESEN szállítunk Önnek!


Jelenlegi ára: 1 250 Ft
Az aukció vége: 2018-11-21 10:39 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése