2018. október 30., kedd

Gyári címkés,új,henger formájú,húzózáras rózsaszín tolltartó:23 cm hosszú,hengerátmérő 8 cm - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Eladó egy gyári címkés, új, henger formájú, felül húzózáras egyterű tolltartó, rózsaszínben.
A tolltartó meg lett vásárolva, de használatára nem került sor, mert mégis egy másik típus mellette döntöttünk. A tolltartó színe rózsaszín és 2-2 db "lufifej"látható rajta a húzózár két oldalán. A tolltartó anyaga  kívül dzsekis anyag, belül pedig műanyag béléses, tehát nem lesz vizes vagy nem fog átütni rajta a filctoll. A tolltartó új, még nem vettük le róla az árcédulát sem. A tolltartó előnye szerintem az, hogy egylégterű, nem kell folyton ki-be tolnia a gyermeknek a ceruzákat, csak belenyúl és kiveszi. Nekünk is hasonló van csak egy nagyobb méretű és imádja a gyermekem. kicsi helyen élfér és gyakorlatilag elfér benne minden olyan ceruza vagy toll, amire feltétlen szükség lehet az iskolába. Ajánlom még esetleg a tolltartót külön foglalkoztató órákhoz vagy ovódásnak, mert egyszerű, de mégis praktikus. Ha koszos lenne, mert nálunk az is megtörtént, akkor bedobtam a mosógépbe és 30 fokon 15 perces programon "átmostam". Nem egy drága termék és ha idő előtt tönkre menne, akkor sem búslakodik érte az ember. Ha esetleg testvér lányoknak vagy ikreknek kellene az sem gond, mert 3 db van a tolltartóból. Ha több darabot kér, akkor viszont egy szállítási díjat kell fizetnie plusz a tolltartók vételárát, de ebben az esetben kérem írjon előtte nekem, hogy tudjunk együtt számolni. Köszönöm.
Méretei: -hossza 23 cm, hengerátmérő 8 cm
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem az új  tolltartót !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 1 790 Ft
Az aukció vége: 2018-11-20 10:49 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése