2016. szeptember 30., péntek

Sony Xperia M2 / LEÁRAZTAM!!/ - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Másfél éves, t mobil függő, imádott telefonom eladóvá vált! : -)
Gyönyörű, újszerű állapotban
/1 alig észrevehető karcocskát véltem felfedezni
de csak ha nagyon kukacoskodom! /
Új fóliát egy hónapja tetettem rá.
Hibátlan működés.
Eredeti dobozában,
hiánytalanul/füllhallgató, töltő stb/
+ 2 nagyon csajos, elegáns hátlappal adom.
A licitet kérésre lezárom! Máshol is hirdetem
Nem szívesen postáznám!!! Átvétel Tökölön vagy egyeztetés után Pesten, az akkor éppen aktuális munkahelyen! Az adás vételt 1 héten belül kérem lebonyolítani, mert egyéb eseten negatív értékelés mellett újra hirdetem! Elnézést de a rossz tapasztalatok miatt , nem tolerálom a beteg a gyerek , az elutaztam és a stb. kifogást.


Jelenlegi ára: 20 000 Ft
Az aukció vége: 2016-10-02 19:47 . Sony Xperia M2 / LEÁRAZTAM!!/ - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése