2020. augusztus 27., csütörtök

Silver Crest konyhai digitális mérleg egyedi kivitelezéssel, összehajtható - Jelenlegi ára: 3 550 Ft

Ajándékba kaptam, de nekem van egy bevált nagyobb méretekkel bíró darabom, ezért ezt árúba bocsájtom. Párszor használtam, de nem igazán nőtt a szívemhez, az egyszerűbb dolgokat jobban szeretem. Szerintem óra is állítható meg még több lehetőség, de rajtam kifogott. Üveg lappal, ezüst színű 26. cm. magas az üveglap 13. cm. átmérőjű, 2. db. gombelemmel működik, ami nem tartozék, őszintén bevallom én csak dekákat mértem rajta, /már használt volt amikor hozzám került, szerintem az eredeti tulajnak is magas volt a technika/. A google-n biztos találsz rá használati utasítást.  

Jelenlegi ára: 3 550 Ft
Az aukció vége: 2020-08-27 14:26 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése