2021. július 29., csütörtök

Mosógép főmotor szénkefe motorszénkefe ferde letörésű rúgóval 5x13,5x36 mm-s 1 pár - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

A javítás műszaki jártasságot, alkalmas szerviz szerszámokat igényel!
Mosógép főmotojának javításához, felújításához használható  ferde letörésű univerzális szénkefe 5x13, 5x36mm-s méretben, rúgóval (rúgó átmérő 8, 4mm), sarúval 1pár (2db). MÉRETRE FIGYELJ!
A képen látható új állapotban ELADÓ!
Szállítás postai úton, Foxpost automatába, vagy személyes átvétellel.
Postázási díjak a rendszeres áremelkedések miatt, csak tájékoztató jellegűek!
Szállítási díj a szolgáltató a vásárlás napján érvényes árjegyzékei szerint súly és méret alapján fizetendő!
Amennyiben személyes átvételt jelöl meg, és a megbeszélt időben nem jelenik meg, akkor a következő átvételi időben, ismét módja van átvenni. Több lehetőséget nem áll módomban felajánlani, a hitegető aukció nyertest értékelem, a terméket ismét meghirdetem. Továbbá a csepeli átadás helyszínén kívül más helyszíneken és időpontokban átadni, - kivéve, ha mást jelöltem meg - nincs lehetőség. Az átadás helyszínén 20 percet tartózkodom. Átadás előtt, vagy az első sikertelen átadás után postai szállítást kérhet, amennyiben a terméknél szállítást jelöltem meg, és csak azokból a módokból választhat, más szállítást nem tudok biztosítani. Akivel már felvettem a kapcsolatot, és nem lép az adásvétel létrejöttéért, nem nógatóm, a leütéstől számított 7. nap után értékelem és a terméket ismét meghirdetem.
Mindenkinek készséggel segítek, hogy minél előbb hozzájusson a termékhez, ezt ímélben, vagy leütés előtt a kérdésekben megbeszélhetjük. Komolytalanok KERÜLJENEK!
Kérdésre szívesen válaszolok, és kérek mindenkit, leütés előtt jól
gondolja át a feltételeimet, mert leütésével mindezeket elfogadja.
Ez nem internet bolt, ez egy online árverési oldal! Én meg egy nyugdíjas magánszemély vagyok.
TELEFONON NEM VAGYOK ELÉRHETŐ, NE IS PRÓBÁLKOZZON, SIKERTELEN LESZ!!!
Az aukcióval kapcsolatban a vásárlás, személyes átvétel, kérdés, átutalás, stb. csak ímélben beszélhető meg! Kérem, minél előbb írjon!
Köszönöm megértését.
Tekintse meg különböző termékeimből összeállított teljes kínálatomat!
Állandóan kapható, és változó termékek, mérsékelt árak, választható,   gyors szállítás! Általában lehetőség van, megbeszélés alapján budapesti személyes átvételre, kedden.


Jelenlegi ára: 2 800 Ft
Az aukció vége: 2021-07-29 20:37 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése