2019. szeptember 30., hétfő

Készletkisöprés! 3db Toshiba laptop szinte ingyen - Jelenlegi ára: 3 900 Ft


Mindenkit kérek, hogy licitálás előtt olvassa el a leírást! Ha valami nem egyértelmű,   szívesen válaszolok a kérdésekre.
Eladó a képeken látható 3db Toshiba laptop. Az ár 1db laptopra vonatkozik, ezért kérem, ha valaki licitál minél hamarabb adja meg, hogy melyiket szeretné!
1, Tecra S2 (PTS20E-17T03THU) 
Adatai a képen láthatók, de a hdd 30GB-os.
Semmi sem hiányzik belőle. Zsanérok jól tartanak, de a burkolat a bal oldali zsanérnál meg van repedve.
Nekem nem lép tovább, ezért tovább nem teszteltem, kifejezetten hibásként árulom. A 15"-os matt kijelző pixelhiba mentes.
2,  Tecra M3 (PTM30E-13Z03D0V)
Adatai a képen láthatók.
Akkun kívül sem hiányzik belőle. Zsanérok jól tartanak. Bekapcsol, de képet nem ad.  A 14"-os matt kijelző optikailag hibátlan.
3,  Qosmio E10 (PQE10E-00E00DGR)
Adatai a képen láthatók, de a hdd 40GB-os.
Semmi sem hiányzik belőle, kivéve a billentyűzet feletti takarót. Zsanérok jól tartanak, de a fedlap karcos.
Nekem nem lép tovább, ezért tovább nem teszteltem, kifejezetten hibásként árulom. A 15"-os fényes kijelző pixelhiba mentes. Töltőröl is bekapcsol, de sokat biztos nem bír.
Az egyes részeket nem teszteltem, ezért mindent garancia nélkül, hibásként árulok.
Fentieket licitáláskor kérem figyelembe venni. Köszönöm.
A laptopok előéletéről nincs infóm.  
Igény esetén bontom is az egyes laptopokat, de egyben olcsóbb!
Töltő nem része az aukciónak!
Számlát adok, de  garancia nincs!


Jelenlegi ára: 3 900 Ft
Az aukció vége: 2019-10-21 18:16 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése