2018. április 27., péntek

biztonsági kamera vezérlő egység 4 csatorna, usb, lan, mpeg4 (hdd) - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képeken látható 
biztonsági kamera vezérlő egység
4 csatorna, usb, lan, mpeg4
(hdd hiányzik belőle)
Tesztelni nemtudtam !
Hibásként hiányosan alkatrésznek árulom !
Semilyen tartozék nincs hozzá csak ahogy a képen látod !
Ismerősnek hirdetem szivességből a terméket, nem vagyok szakmabeli. Ettől függetlenül próbálok mihamarabb kielégítő válaszokat adni a kérdésekre !
Állapotát a képeken láthatod !
Nézz szét nálam !!!
Villámár esetén állom a postát!!!
POSTA MEGOLDHATÓ !!!
Csak sima postai csomagba vagy csomag automatába tudom feladni ! Természetesen ha a kedves vevő tudja rendelni, intézni magának a futárt akkor nagyon szívesen küldöm azzal is. De nekem nincs lehetőségem a rendelésre ill nyomtatásra !
Utánvételre sajnos  nincs lehetőség !
Ha nemtetszik a termék vagy nincs pénzed rá  ne raboljuk egymás idejét lapozz tovább !!
Licit törlés és utólagos rekamáció nincs !!
Ha valami nemtiszta kérdezz!!!
Korrekt ajánlat esetén hajlandó vagyok hamarabb lezárni az aukciót !
Csakis kizárólag akkor licitálj a termékre:
ha van is rá pénzed
1 héten belül tudod fizetni( 1 hét után újra hirdetem a terméket ill ez esetben csakis kizárólag negatív értékeléssel tudom zárni az értékelést !!!!! !!!!! )
1, 5 héten belül lezárod az értékelést !!!  
Ezt kérem komolyan venni.  LINK EMBEREK KERÜLJENEK EL !!!!!
Mivel használt termékről van szó ezért garancia ill vissza vásárlás nincs !

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-05-13 19:30 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése