2020. február 27., csütörtök

Nokia 8800 dobozával, összes papírjával, GYŰJTŐI DARAB!!! - Jelenlegi ára: 99 000 Ft

Gyűjteményem utolsó darabjaként eladó a képeken látható eredeti Nokia 8800 kártyafüggetlen mobiltelefon (Made in Germany).
A készülék 2005-ben lett vásárolva (lásd a papírjait). 2 garanciális javítás lett rajta elvégezve (lásd a garanciális papírján).  
Csak második telefonként használtam, és kb. 10 éve már csak havonta van elővéve, feltöltöm, bekapcsolom, majd visszarakom a dobozába.
Ahogy a képeken is látszik minden gyári tartozéka meg van a készüléknek. Stabilan működik, nyugodtan használható napi szinten is.  
Két akkumulátort adok vele. Az egyik még amit újonnan adtak vele, még működik. A másik is gyári, csak azt 4 éve vásároltam.
A gyári tartozékokon kívül még adok vele egy eredeti Nokia utazó töltőt (én ezzel töltöttem, a gyári töltő végig a dobozában volt), másrésztadok vele két plüss tokot. Ezeken kívül még adok vele 3 eredeti alkatrészt (gyári antenna, gyári billentyűzet, és egy bontott előlap üveggel) melyeket pár éve vásároltam egy készletkisöprés alkamából a GSMLine. hu-n.  
Mivel használt telefonról beszélünk hajszálkarcok vannak a készüléken.  
Személyes átvételt javasolok, de törékenyként természetesen postázom is. A postaköltség már tartalmazza a törékeny kezelést is.
Utánvéttel sajnálom, de nem postázok, több infó rólam az I+ ikonon.
Köszi, hogy benéztél, jó Vaterázást!


Jelenlegi ára: 99 000 Ft
Az aukció vége: 2020-03-18 22:52 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése