2018. május 27., vasárnap

3 darab állat táblák csomag / fából - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

3 darab állat táblák , vadiuj csak nagyon vizes lettek ezért szerintem csak újra kell ragasztani ( megtudtam volna én is csinálni de én ilyesmi nem foglakozom inkább olcsón adom el : -D
és ezért most olcsón adom el mind a 3 darab egy árba 
A nyertes mind a 3 darab megkapja 
Méret: 25 x 12, 5 cm / Igazi ár 7, 95 €  per darab 
Ez egy magán aukció , garancia és visszavételi kötelezettség nélkül !
Enyhe tárolasi nyomok lehet
 licit nem TÖRLÖK 
A termék leűtése után a nyertes vállalja , hogy 3 napon belűl felveszi velem a kapcsolatot, a vételárat és a postaköltséget pedig 5 munkanapon belűl átutaljaa vásárlási  értesitőben megadott  ellenkező esetben a tranzakciót NEGATVVAL  értékelem , a terméket pedig újból  meghírdetem !
Én csak postázni tudok ( postaköltsege, lásd szállitási feltételek = csak kattintani kell / nincs csomagautomata küldés )
Ha ez nem felel meg , inkább   NE  LICITÁLJ  !!  
Szemelyes átvétel nem lehet csak banki átutalás 
Nézze meg a többi termékemet  is mert nagyon ÉRDEMES !!!
lent az én GALÉRIÁM !!!  

Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Az aukció vége: 2018-06-10 13:44 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése