2017. szeptember 29., péntek

Moldova György: A pénz szaga - Jelenlegi ára: 300 Ft


? Kamionos - milliomos?, ? Könnyű magának, szomszéd, maga kamionos!? ? és még lehetne sorolni a közmondásokat, melyekben egy egész ország irigyli-gyűlöli az ? élet királyait?.
Én több mint két évet töltöttem el a kamionok ? anyósülésein? kuporogva, kéttucatnyi útra kísértem el őket, jelenthetem az Olvasónak, hogy ebből a szakmából valóban árad a pénz szaga, de egyetlen fillért sem adnak ingyen. Halál távoli országutakon, balesetek és küzdelem a lerobbant kocsikkal, huszonnégy órás megszakítás nélküli vezetések, hosszú várakozások határokon és parkolókban, korai betegségek, felbomlott családi élet ? ezek a kamionos életforma útjelzői.
Tévedés ne essék, ebben a könyvben én nem akartam felrajzolni a magyar kamionfuvarozás átfogó körképét, aki elolvassa az meg fogja érteni, hogy miért nem tehettem, egyébként is jobban érdekeltek a sofőrélet mindennapjai, mint a kiglancolt statisztikák és a főnökök bölcs vagy kevésbé bölcs nyilatkozatai.
Kalandkönyvet írtam, hétköznapit, szürke kalandok sorozatát, melynek egyetlen szenzációja a megismerés, a találkozás egy különös életformával.
Eredeti megjelenés éve: 1986
Könyv: Moldova György: A pénz szaga
Kiadó: Magvető
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 1986
Oldalszám: 396
ISBN: 963141034X
A másik két kötet keménykötésű (barna borítós a fotókon).


Jelenlegi ára: 300 Ft
Az aukció vége: 2017-10-19 20:22 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése