2016. június 24., péntek

Extra nagy terrárium ajándék kisállat itatóval! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Extra nagy terrárium ajándék kisállat itatóval eladó!
Összességében használt állapotú, sehol nem repedt, viszont a tetején néhány lepattintódás vagy rajta néhány kisebb karc, illetve belül néhány számomra nem leszedhetőnek tűnő szennyeződés található rajta/benne! (Amennyire én tudtam, átdörzsöltem és kifertőtlenítettem! ) Etető rész található benne, illetve kívül néhány megmaradt üvegfestés!
Méretei: 70 x 50 x 40. 5 cm
Súlya: 15, 1 kg(! )
Itató leírás:
- 250 ml-es
- felakasztható
- Trixie márka
- műanyag-fém anyaghasználat
Újonnan együtt több, mint 10000 Ft-ba kerültek!
A termék kifertőtlenített, amennyire csak lehet, tiszta állapotban kerül postázásra, de én a személyes átvételt javaslom! A postára felelősséget nem tudok vállalni!
Postacsomag díjszabás:
+ a törékenyként való feladás, az alap feladási díj +50%-a (tehát pl. 1790 Ft-nál = 2685 Ft lesz)!
A képek tükrözik a valóságot!
Licit törlését csak is ritkán és igazán indokolt esetben fogadom el!
Csere köszönöm, de NEM érdekel!
Üzletrontók, kérem kíméljenek!
Mivel nyaralásom okán az elkövetkezendő időszakban nem leszek mindig elérhető, kérem, legyenek türelemmel, mert lehet akár egy hétig sem tudok válaszolni - a megrendeléskre/e-mailekre/üzenetekre/stb. - előre láthatóan a elkövetkezendő időintervallumokban:
2016. 06. 30 - 2016. 07. 02.
2016. 07. 09 - 2016. 07. 17.
Ha valakinek sürgős a termék megérkezte, kérem, azt előre jelezze nekem! Egyéb esetben reklamációt nem fogadok el!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!
Sikeres licitálást!
Nézzen szét a többi különleges termékem között is (KATT IDE), ahol csak eredeti és márkás, ill. sok értékes, ritka és szép dolgot találhat különféle termékk ategóriákban (melyek közül sokat most 1 ! Ft-ról indítok)! : )

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2016-07-15 14:27 . Extra nagy terrárium ajándék kisállat itatóval! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése